Kramfors

Malin och Anna övertygade mej att åka hem en sväng idag så nu befinner jag mej alltså i Kramfors, jag tog bussen hit och på bussen träffade jag Fredrik, han var påväg till Enköping, det var mycket trevligt det var länge sedan jag träffade han! Om någon timme när Malins match är slut i Bollsta kommer hon och hämtar mej och jag följer med henne till Ullånger för att umgås med mina favorittjejer :) Vet inte vad vi ska hitta på riktigt men jag tror att dom ska följa med mej till Sollefteå sen och hålla mej sällskap!

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

vi ska ligga utslagna på sängen med varsitt pimpelspö och pimpla i fisklådan!

2009-08-30 @ 16:09:44
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0