JÄVLA-HEADER

Anna här!

Har finslipat på Idas blogg nu, ni ser att dem fula lila rubrikerna och sträcken under inläggen är borta. Och är svarta.  Men jag får fan inte till hennes jävla skit header. Den bill inte få plats på längden. Har försökt att göra mellanrukm mellan headern och blogginläggen men det funkar inte. Skiter i det idag och gör det någon annan dag då jag inte bryter ryggen av stolen.

Ska se om Ida äns märker något på bloggen;) Egentligen borde jag inte skriva nått i bloggen bara för att se om hon märker att jag gjort om men, Hahaha jag gör det ändå. Hon märker nog inget som vanligt:)

Ni glömmer väl inte att kika in i min blogg, den är ju ballare än idas, eller okej är den inte men mer uppdaterad än Idas iallaflal. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0