Fest lördag

Hallå!

Hahah, jag ser att Anna har varit här och fixat och donat, TACK Anna ;) Och jag försöker faktiskt bli bättre på att uppdatera!

Det vart inge mer bloggning igår iaf som ni kanske märkte, men det vart lite ändrade planer, jag fick ett sms av Anna i min klass som hade dryck på förmiddagen där hon skrev att vi hade ingen samhäll idag för dom hade fixat så att vi fick nån hemuppgift istället för annars hade dom som hade dryck ett så långt hål. Så då ringde jag upp Annacarin som jag visste skulle till sundsvall men jag hade tackat nej när hon tidigare hade frågat om jag ville med eftersom jag hade skola, men när det inte vart nån skola så tänkte jag att då kan jag ju följa med! Så så blev det hon kom och hämtade mej och Emma i sollefteå vid kvart över två eller nått sånt! I Sundsvall hittade jag en massa smått och gott :) Bla en svart skinnjacka jag har velat ha jättelänge!


Den blev det, från cubus :) Kostade 499 kr, ett riktigt kap och jag är jättenöjd!

Sen köpte jag även en parfym, J.Lo - Live, har haft den förut och tycker jättemycket om den, köpte även en oversize stickad kofta från gina och ett vanligt vitt linne, och en svart kjol från monki som jag ska ha på mej ikväll, köpte även örhängen, armband och annat sånt.

Ikväll är det fest i sollefteå iaf! Ska bli tråkigt att inte Anna och Malin är med :( Men jag får träffa dom på måndag iaf! Och det blir nog roligt ikväll ändå haha! Sitter och taggar nu med låten Akon ft. David Guetta - Sexy bitch. Sitter och äter frukost med mamma nu men om ett tag kommer Annacarin och hämtar mej för vi ska till härnösand och hämta Maja sen bär det iväg till Sollefteå :) Bloggar mer senare idag! Puss

Kommentarer
Postat av: annavagberg

Haha ja du kommetnerade rätt många rtp som peter engström +o( dock älskar jag dig och inte han så detgör ignet:) Jag får se hur det blir på måndag har ju som sagt 3 idrotts lektioner då:s och måste konka emd mig så in i helvete mkt saker men kanske onsdag ellernått blir bättre då behver jag bara 2 idrotts ombyten med mig:)

2009-08-29 @ 14:57:05
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0