Dags igen?

Hejsan! Nu var det ett tag sen jag bloggade, men nu börjar skolan och rutinerna igen så jag tänkte varför inte börja nu igen då? Det känns mycket lättare att blogga då tycker jag, mer att berätta och så haha!
Sitter iaf hemma hos mamma i kramfors nu, åkte från pappa i ullånger tidigare idag efter att ha bott där i en vecka, men ja, skolan börjar på tisdag och jag måste tillbaka till sollefteå för ännu (dock sista!!) skolår, vilket inte känns ett dugg kul, men som sagt bara ett år kvar så det är väl bara att härda ut!
Imorgon åker jag till sollefteå, malin och anna följer också och sover med mej första natten vilket känns bra! Det är tur jag har mina tjejer!
Sen jag kom till mamma har jag inte packat ett dugg, vilket var planen, men det hinns med imorrn så! Istället har jag suttit vid min nya dator (jag köpte pappas imorse för min egna går på sista versen) och laddat hem lite filmer så jag har nått att göra om kvällarna i sollefteå! Jag ska lägga mej och se en nu också, vet inte vilken än men, har laddat hem sex and the city filmen, marley and me och bride war. Bloggar mer imorrn! Puss


Kommentarer
Postat av: anna vågberg

Hejja min tjej, du vet blogga är ju din grej i morogn ska jag krama dig!pusssss

2009-08-24 @ 00:22:18
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0