ANNAS PLACE!!

Hallå :)

Har inte kunnat blogga något förns nu för jag har inte haft tillgång till någon dator förns nu! Dagen började iaf med dietik och dietmatlagning men vi bakade istället tills nästa vecka då vi ska ha en träff alla HR 1or, 2or och 3or! Medans jag stod och rullade en massa chokladbollar tänkte jag för mej själv "chokladbollar? verkligen? går jag TREAN på gymnasiet och står och bakar CHOKLADBOLLAR en måndagmorgon för att sedan sluta för dagen?!" Hahaha ja tydligen....inte för att jag klagar ;)

Sedan åkte jag till kramfors och träffade Malin och Anna, jag och Malin hade tid i bollsta kl 15 för att pierca oss, jag i bröstet och Malin i naveln, är mycket nöjd och det gjorde inte alls så ont som jag befarat haha! Och nu befinner jag mej hos Anna :) Ska sova här inatt och imorrn åker jag till Sollefteå igen för EN ynka svenskalektion sen åker jag tillbaka till Ullånger för jag är ledig på onsdag haha! Men nu ska jag kila, är svintrött! Jag och Anna ska lägga oss och se på Män som hatar kvinner och jag kommer inte kunna hålla mej vaken ens halva filmen! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0