Black Sabbath

Nu ska jag snart iväg och jobba ännu en natt. Har inte hänt så mycket sen sist jag bloggade, for till Anna där det skedde en liten incident (som vanligt när jag är där...) Jag och Anna låg i sängen och såg på film eller nått och vi kom på att vi var sugna på popcorn men Anna var lat och bad mej göra det så jag var snäll och klev upp och skulle göra det (det är inte det lättaste när man är i jättarnas land och allt är alles för högt upp för lilla dvärg mej) så jag sträckte mej efter popcorna och fick tag på dom, la dom sen i micron såklart, satte micron på 3:50 min, för som det står på påsen ska den poppas i 2-4 min och jag brukar alltid poppa på den tiden, men vad händer? Jo när jag har legat inne hos Anna en stund och väntat på popcornen och ska gå ut och hämta dom så känner jag att det luktar heehhe lite bränt... så jag tittar ut i köket och vad ser jag? INGET för köket är rökfyllt ähurm... så jag sprang och hämtade popcornen som nog brunnit lite.... det var inte en fläck på dom som inte var svart!! Och helvete vad det luktade... jag säger då det jag ska aldrig mer åka till Anna, gör bara massa såna där dumheter jämt, fattar inte hur jag lyckas! Anna tyckte det var kul iaf haha!

Men nu måste jag kila för min skjuts är snart här! IMORRN KOMMER EMMA P!

Puss påer

föresten, här har ni ett bra musiktips, nej två föresten,

Black Sabbath-Paranoid
AC/DC-Back In Black

Kommentarer
Postat av: Anna

AHAHAHA ÄLSKLING! jag skrattar lika mycket varje gång jag tänker åp det. HAHAHAH det är så kul. och IDAG försvann äckel lukten! hahahaha LOVE PÅ DIG

2009-10-28 @ 19:19:37
URL: http://annavagberg.blogg.se/
Postat av: Anna

kramiz!:D

2009-10-29 @ 16:39:36
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0