Grattis Mia!!

Ja grattis till Mia som tog körkortet idag :) Haha hon lurade mej ganska bra idag, hon skickade sms efter min sista lektion och efter hennes skrivning och sa att hon hade kuggat sej och att hon fick 51 poäng, det var ju synd tänkte jag haha och när jag går upp till bussplatsen där Jocke stod och vänta på mej och sätter mej i bilen vem sitter inte bakom ratten om inte Mia haha? Så ja, stort grattis till henne :) Vi 3 for ner och fikade på stan och sen så gick Jocke och jobba och jag och Mia körde runt lite här i Sollefteå innan vi tog bussen till Junsele med Jossi för vi skulle hämta Mias mammas bil som Mia ska ta på besiktning imorrn, vi körde även till Backe som jag hört så mycket om nu i 2 år sen jag började på gb haha och ja helt ärligt förstår jag inte riktigt vad som var så speciellt med det? Ganska dött ju ;p Sen körde vi iaf till Sollefteå och det blev allsång och disco i bilen haha!

Tänkte att jag skulle passa på att lägga upp lite bilder nu för jag har inte gjort det en enda gång tror jag haha!



Mia var nöjd :)

Jag, Anton, Jimmy och Anna efter vårt första dopp i älven i början av maj! Mia var med också men hon som knäppte bilden.

Jag, Anton, Jimmy och Anna efter årets första dopp i älven i början av maj!



Mina nya skoooooor! :) haha



Min tjej på party!

Nej nu orkar jag inte lägga in nå fler bilder, vi hörs :) Puss

Bra låt! Chris Daughtry - No Suprise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah de är nog bättre än Ullånger iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0