För Annas skull!

Ja för Annas skull ska jag börja blogga igen :) Hahah hon tjatar och tjatar, man kan ju tro att hon inte har något annat att göra på dagarna än att läsa min blogg!

Befinner mej för tillfället i Malung, Dalarna, hos min morfar. Jag mamma, Linnéa, Anders och Lukas är här och hälsar på över helgen. Vi åker dock hem imorrn! Då ser det ut som att jag kommer kliva av i Sundsvall för att möta upp Anna där sen följa med henne och hitta på nått roligt på kvällen :)  typ första helgen nu som vi inte varit med varann på hur länge som helst! miss her ju! malin too!
Nu ska jag snart springa och tvätta bort sminket och borsta tänderna sen ska jag krypa ner i sängen och se på en film hade jag tänkt :) Ha det bra! Puss

Kommentarer
Postat av: anna vagberg

jag har mycket att gora om dagarna, men din blogg ar ju en favorit, good ida du ar igang igen <3

2009-05-24 @ 19:12:25
URL: http://annavagberg.blogg.se/
Postat av: anna vagberg

hihihi jag gor mycket om dagarna men din blogg ar en favorit <3 juste like you!!

2009-05-24 @ 19:13:12
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0