Hej igen

Ja hej, vet inte hur länge jag kommer hålla på den här gången men kan ju ge det ett försök hehe.

Har varit med Anna idag, vi var och solade och sen hann vi inte med så mkt mer för jag åkte med bussen till Sollefteå vid 6, har haft långhelg och det känns som ett helt lov, känns som om jag inte har varit i min lägenhet på hur länge som helst, tycker ju faktiskt om min lägenhet!! Känns som om det är det närmsta jag har hem, vars jag än annars är bor jag i min väska bara och sover i olika sängar. Och då bor jag bara i min lägenhet 4-5 dagar i veckan... men snart flyttar jag hem till mamma blir väl annorlunda då.

Iaf, när jag kom till Sollefteå gick jag till Petra och var där med Sara och Frida och såg på film, Old dogs, askul haha. Nu är jag hemma igen och ska försöka sova, får väl se hur det går.

I helgen var det iaf fest det var ju valborg, vart utgång med mina favorittjejer i kramfors! På lördagen for vi till härnösand en sväng men var bara med på förfesten sen åkte vi hem!



på lördag förmiddag var vi och kollade på fotboll i härnösand men vi var trötta hungriga och kalla så vi gick och satte oss i bilen efter första halvlek!


Puss påer!

Nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0