Solen skiner!

Hejsan :)

Vart inte mycket till fest igar haha nar vi kom till baren upptackte vi att det var fotbollskvall dar!! Det var tant och ingen musik och dom visade fotboll pa en storbildsskarm sa vi bestallde varsin ol sen gick vi hem och var hemma innan 12!

Idag pa formiddagen ar jag och Anna lediga vi har varit pa supermarket och handlat en massa gott, sitter just nu och ater pa min nya karlek; salt och vinagerships haha det ar sa javla gott!! Snart ska vi ta med oss en filt och ga ut och satta oss pa graset och njuta av solen :)  Sen borjar jag jobba 17.30! Och ikvall vet jag att Emelie jobbar sa jag har nan att kommunicera litagrann med iaf hehe!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: pappa

aha...var det igår festen var...läste det imorse,trodde att det va ikväll!!!!

Puh,faran över då :-))))



Låter som en bra arbetskväll då du har svenskt sällskap!!



KRAM



PS.....VinägerChips med C,annars blir det vinägersbåtar! he he he he.Å skyll inte på tangentbordet!!! :-)

2010-03-22 @ 14:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0