PARIS

Hej :) var i Paris igar!! (internet funkade inte nar vi kom hem sa kunde inte blogga nagat da!)

Det var sa javla haftigt :D:D vi sag eiffeltornet, triumfbagen, nagra glaspyramider som jag inte kommer ihag namnet pa haha, och en massa andra roliga grejer :) det var skitcoolt! och knappte mkt bilder sa det kommer val upp har sa smaning om nar jag kommit hem! Men det var synd vi inte hade mer an en dag pa oss sa det vart lite stressigt men det gick :)

Idag har jag jobbat och det ar asskont vader ute varmt och harligt :) nu ska jag ga och vila en timme sen ga upp och jobba igen!

Ha det bra alla dar hemma :) puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss o kram..

Jag mailar mera ikväll :)

2010-03-25 @ 18:20:56
URL: http://idsonflidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0