Langres

Hejsan :)

Vill bara borja med ett litet meddelande till pappa:
Nu har jag skickat ett till mejl pa adressen mamma skickade till mej men tror det ar samma som jag har skickat till tidigare? Ga in pa hotmail.com och logga in darifran ifall du ar inne pa outlook eller vad det heter eller natt sant for loggar du in pa hotmail.com ar det ju samma som jag skickar ifran och da ska det ju ga! Och anledningen till att jag inte bloggar sa mkt ar for att vi har inte sa mkt tid till det vi har haft fullt upp hela dagarna anda sen vi kom, vi kliver upp vid 7-8 pa morgonen och har kommit hem vid 9-10 pa kvallen och det gar bara att sitter vid internet till kl 22 for vi bor ju pa ett internat med massa franska studenter och dom far inte sitta efter 22 :)



Idag har vi varit uppe i Langres och tittat det ar sa jakla fint dar!!! helt sjukt ni ska fa se massa bilder nar jag kommer hem :) Men backen upp till stan ar doden!! fyfan allsta en riktig mordarbacke! sen ar det som en hiss upp dom sista 50 metrarna haha ganska onodigt!

Nu ar det varan forsta lediga eftermiddag/kvall sen vi kom det ska bli otroligt skont att bara ligga pa rummet och ta det lugnt!

Jag glomde ju att saga i forrgar att vi Bruno, han som har hand om oss, larde oss lite franska typ olika serveringsfraser och halsningsfraser fyfan vad svart det var!! har aldrig hort natt liknande haha! det ar sa mycket oliak sprak har nu man blir alles snurrig i huvet! det ar svenska, franska, tyska, engelska, valdigt dalig engelska haha!

Och jag maste beratta om nar vi at pizza, alltsa fransmannen ar inte klok, till pizzan drack vi rodvin och det serverades baugetter pa sidan om som till allt annat och efter skulle man sa klart ata en massa olika ostar! haha :)

Vi har gjort sa himla mycket pa dagarna sa det kanns som vi har varit har i flera dagar an dom 5dagar vi har varit har haha! Och pa fredag borjar praktiken det ar jag lite nervos for! Jag och Anna ska vara pa Blanc Cheval eller natt sant hette det ett lyxigare hotell med resataurang dar det ENDAST jobbar unga killar som sag valdigt gillande ut nar jag och anna kom och presenterade oss, kanns lite laskigt.. hoppas dom ar trevliga!

Nu ska jag ga in pa rummet och lagga mej och lasa twilight ;) puss pa er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0