Jobbjobbjobb

Ja jag har inte sa mycket att beratta! Forutom att det sporegnade imorse nar jag gick pa jobbet hahah jag sag verkligen ut som en drankt katt nar jag kom dit!! Men nu skiner solen igen :P

Ska snart ga och jobba igen, kanner inte alls for det jag vill ligga kvar pa rummet och sova haha men nu ar det bara ikvall och bada passen imorrn kvar sen ar jag ledig hela sondagen och mandag formiddag :) sen ar det bara mandagkvall och hela tisdagen kvar! For pa onsdag ska vi inte jobba natt da ar det var tankt att vi ska packa och sa!

Ha det bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: mamma

puss på dig...snart är du hemma igen :)

2010-03-26 @ 22:42:43
URL: http://idsonflidson..blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0