Bonjour :)

Heeejsan!

Har jobbat pa idag som vanligt numera haha, men har varit lite rioligare idag nar iaf en av killarna forsokte kommunicera med mej fast han inte kan engelska haha! Ska snart ga upp och jobba igen men det kanns inte sa tungt da jag vet att jag ar ledig imorrn och halva mandag det kanns sa himla skont :) men synd att vadret har svikit oss har nu!! Ska tydligen inte vara na mer fint vader under varan vistelse har nu bara regnar det :( men det ar ju inte sno iaf som jag gruvar mej for att komma hem till!

Det ar na oppet hus pa skolan har idag sa jag och Emma har varit och tittat lite dom hade hangt upp en vagg om Svergie hahahahah, eller mer precis;Kramfors och Solleftea!!! Det var lite kul att se haha! Det var om varat utbyte. Sen gjorde vi ett engelska test som jag fick alla ratt pa haha, alltsa det ar sjukt vi har traffat 3 engelskalarare har och dom SUGER pa engelska till och med engelskalararna liksom?! Skarp er Frankrike.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och ga upp for mordarbacken igen!!

Hoppas allt ar bra hemma :) Saknar er! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen..

saknar dig med..



Är det han som har klippt sig? :)

2010-03-28 @ 00:15:10
URL: http://idsonflidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0