JAG ÄR SÄMST

Mmmmm...... HELVETE vars är min börs? Blir så jävla less den är helt borta!! Hade den sist igår när jag lydia och annacarin vad på djupökiosken och jag skulle köpa fyra snusdoser och 3 chokladkaker (inte allt till mej hehe) och hade lite problem med att bära ut allt inte fan var jag väl så dum att jag lämnade börsen där? Och isf borde väl han i kassan sett det och sagt till mej? Ska iaf dit sen och höra med dom. Jävla less nu.

Annars har det varit en rätt bra dag, började halv nio med projektarbetet och det är på gång och nästa vecka sätter vi igång, vi ska sälja munkar hähä gott som fan. Sen hade vi svenska och samhäll sen slutade vi! Ikväll ska jag till Mia med några och se på film, trevligt trevligt! Nu tänker jag äta god mat, potatismos, köttbullar, gräddsås och lingonsylt. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha gullet du slår på stort och lagar mat istf nudlar;)

2010-02-16 @ 21:50:54
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0