Utgång i Övik

Hejsan!

Förlåt för att jag inte bloggade nått igår vette tusan vad jag höll på med! Allting gick iaf emot mej igår! Började med att jag vaknade på asdåligt humör! Skulle ju åka ut till Ullånger till tjejerna men missade dom vanliga bussarna och kvar var då bara dom bussar som först går till häsnösand och man måste byta buss där och vänta i evigheter. Men det slutade med att mamma skjutsade ut mej till Malin där Anna joinade oss efter ett tag och vi började göra oss i ordning när mamma plötsligt ringer och säger att passet hade visst följt med henne hem till Kramfors igen!!! Jag hade köpt snus när vi var på väg ut till Ullånger och sen bara kastat ner passet på väskan när jag satte mej i bilen igen och de ramlade väl ut när jag tog väskan eller nått, men det löste sej också efter mkt om och men, gud ville nog inte att jag skulle gå ut igår! Men när vi hade fixat oss och jag hade mitt pass osv åkte vi ner till Cissi för att förfesta lite och sedan drog det vidare till Övik där vi åkte på nån förfest hos nån Linn och Cissi kände men där var det inte så mycket folk så vi drog vidare till Framnäsbaren där vi tänkte spendera kvällen. Där var det SÅ dåligt drag!! Trodde det skulle vara jättemkt folk ute men det var det verkligen inte och det var inte alls nå drag där!

Men jag och Anna vi hade fest ändå haha, tio min innan vi skulle åka hem shottade vi en sexa tequila var, smart drag va? mm mkt! Sen drack vi mer vin i bilen på vägen hem så när jag och Anna väl var hemma hos henne och skulle gå och lägga oss då hade vi mer fest än det hade varit på hela kvällen?








Avslutar med den här snygga bilden på Anna ;)

Idag for jag tillbaka till Kramfors (inte så roligt att leva idag) sen vidare till Sollefteå där jag befinner mej nu! Sitter och spelar röjflaggor med Anna haha! Sen ska jag sova för jag är svintrött!

Imorrn är det skola igen, en lektion haha, dietik och dietmatlagning men vi har inte ens hela den för mitt i har vi mössprovning, TJOHO :) Så slutet närmar sej!! Men nu ska jag spöa Anna i röjflaggor fast vi alla vet att det aldrig kommer hända... God natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0