Städning

Hejsan!

Nu är jag i Sollefteå, gick jättebra att köra hit med, måste verkligen ta tag i det här med körkortet nu. Innan vi åkte till lägenheten så åkte vi på konsum och handlade lite mat! Pappa stannade här ett tag men nu har han åkt och jag ska börja packa upp alla grejer och göra i ordning mina garderober, har två hehe, en som är innbyggd i väggen med dragdörr som jag inte använder så mycket utan mest bara slänger in en massa skit i, sen en stor separat där jag i och för sej och bara slänger in allt men nu har jag köpt galjar så jag ska göra rent i den inbyggda och börja hänga upp mina kläder där istället så jag har nån ordning på dom!
Ska börja med det nu, skriver mer sen när jag är klar :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0