Malins place

Hejsan!

Jag har varit ledig idag, imorse när jag och Malin vaknade (Malin skulle upp tidigt för hon började halv 9 i kramfors) ÖSregnade det ute, hemskt deprimerande! Efter hon hade åkt på skolan låg jag kvar ganska länge, sen ringde Malin och sa att hon skulle komma tillbaka till Sollefteå för hon skulle skjutsa hem Erika för dom hade fått sluta tidigt. När dom kom till Sollefteå åkte vi ner på stan och fikade på Lilla och tittade omkring lite på stan.

Sen åkte vi hem till Ullånger och jag är nu hos Malin vi har nyss tryckt i oss lite god mat och tittat på Tyra Banks show, nu har vi tråkigt och vi får väl se vad vi hitta på sen! Jag hoppas iaf Anna friskar till sej snart för jag saknar henne men vill inte vara allt för mkt i hon nu när hon har halsfluss hehe. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0