Kramfors

Idag följde jag med Anna på hennes enda lektion på hennes skola, psykologi, haha det var typ mer skola än vad jag haft sen jag började i år? Helt sjukt ju. Sen drack vi lite te i cafeterian tills Malin slutade sen följde vi med henne på dollar store och sen skjutsade dom hem mej till mamma och dom fortsatte till Ullånger vars jag ska senare ikväll!

Nu sitter jag iaf och kurerar med te choklad och tv för jag börjar bli sjuk! Fan konstigt jag inte blivit sjuk tidigare när jag dom jag umgås mest med (Anna och Malin) båda två har haft halsfluss och fått äta penicilin, hoppas verkligen jag inte åker på det jag med! Men vi hörs senare för nu ska jag fortsätta se på Christin för det är så jävla kul haha sitter och skrattar högt för mej själv! Jag är så töntig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0