Jobb

Hallå!

Missade bussen 13.30 idag som jag tänkte ta till kramfors, eller missade gjorde jag egentligen inte men jag stod och vänta på den vid ica hågesta och kom på att det är ju nån buss där mitt på dan som inte går förbi konsum och ica och kör den vägen ut ur sollefteå utan den åker upp på remsle och kör undromvägen, och ja det visade sej ju vara den bussen så jag gick till Mimmi, fast mimmi var inte där utan jag var med lydia och emma tills nästa buss gick kvart i 3 :)

När jag kom till kramfors gick jag direkt på jobbet och jobbet gick bra, åkte hem vid 9 och nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen göra iordning lite fika som jag kan ta med i sängen när jag ska se på sjunde himlen ;)

Puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0