God morgon

Sorry vart inge mer bloggning igår! I övik köpte jag iaf ett par jeans och Malin hittade äntligen en ny mobil så nu går det att ringa till hon :) Efter så skjutsade hon hem mej till pappa och det blev lite kaotisk när strömmen gick och jag trodde det var pga min dator men det visade sej att hela ullånger hade strömavbrott haha! Sen på kvällen fick jag övningsköra ut till Carro i svartnora där hon hade 18års fest! Mycket trevligt :) Slutade däremot som jag borde förstått att det skulle!! Malin Börnan och Pontus var iaf jättesnälla och hämtade mej!

Ligger fortfarande i sängen, har legat och spelat bouncing ball på facebook det är verkligen beroendeframkallande haha! Ska snart kliva upp och äta lite frukost och sånt, sen blir det kramfors tror jag sen vidare till sollefteå för ännu en vecka med mycket (!?) skola haha! Anna hänger med mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0