Film?

Efter att jag och Malin legat och degat i soffan ett tag åkte vi och hämtade Anna och for ner på OK och hyrde film sen for vi upp till Malin igen och gjorde glass och fruktsallad. Men nå mycket filmtittande blev det inte jag kommer inte ens ihåg vad filmen hette eller vad den handla om? Vi satt mest och prata och så. Kul att båda Anna och Malin har halsfluss och att det är nu bara en tidsfråga innan jag får det? Tur jag knappt går i skola haha, har ni hört? Jag går nu i skolan måndagar och tisdagar sen är jag ledig onsdag torsdag och fredag? Vad handlar det om egentligen haha? Även att jag bara har en lektion på måndagar och en på tisdagar! Men nu ska jag mysa lite med Malin och Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0