Spotify

Hejsan!
Kort dag idag på skolan, hade bara samhäll (SOM ÄR SÅ JÄVLA TRÅKIGT) och klassråd sen gick jag och Lydia ner på stan en sväng och när Lydia gick hem mötte jag upp mina kusiner Sara och Frida och gick och fika på lilla som vanligt haha vi är stammisar där!

Nu är jag hemma och har nyss ätit nudlar, för ovanlighetens skull? Snart ska jag upp på skolan IGEN för vi ska ha en sån där kväll när det kommer en massa nier och tittar på olika linjer och sånt. Så jag kommer inte hem hit igen förns vid nio kanske känns inte allt för kul!

Har fått soptify på min dator!! Hur bra som helst ju så nu sitter jag och lägger in låtar i olika listor men har lite musiktorka? Kommer inte på några låtar?! Så ge gärna lite tips.

Nu måste jag kila! Hej

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

Carola häggquist- hej mitt vinterland.

ERik hassle- dont bring flowers after i´m dead

2009-10-22 @ 19:01:05
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0