Jag hatar rubriker

Hejsan!

Jag vet att det har varit rätt dålig uppdatering i helgen men så är det. Har tillbringat hela helgen hos min bästa Anna (som får en stor kramiz <3) i Ullånger. Vi har...inte gjort mkt alls! Mest legat inne på Annas rum i hennes säng och sett på Johan Falk filmer och hundra avsnitt av The City! Förutom på lördagen då var vi hos Malin och såg på fotboll (för jag tycker det är så kul) och åt en massa gotta!

Nu är jag iaf tillbaka i Sollefteå, har nyss storstädat här och tänt en massa ljus och gjort mysigt! Och nu sitter jag och lyssnar på Billy Talent- Red Flag och blir nostalgisk, men på ett bra eller dåligt sett? Det vet jag inte, lite blandat. Saker och ting är lite förvirrande just nu.. fan på alla plan känns det som? Det löser sej väl till slut, det brukar ju göra det.

Nu säger jag puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0