God morgon?

Jag vaknade klockan 4, känns skitkonstigt det här haha, men det gick iaf jättebra att jobba natt inatt och jag höll inte på att somna en enda gång :) Visst blev jag trött men det gick bra! Oc h det var ganska mysigt att jobba natt, kan jag tänka mej göra mer i framtiden, ska ju göra det inatt med sen tisdag onsdag och torsdag natt också!

Nu ska jag följa med mamma ut en sväng som har lovat att gå ut med grannens hund som är bortrest sen ska jag lägga mej och se på sjunde himlen haha, eller kanske supernatural? Det var sjukt länge sen och det är fan det bästa som finns! Plus att min man är ju med, han är inte helt fel att titta på!!



Men nu ska jag kila, skriver jag inte ikväll innan jag börjar jobba skriver jag imorrn eftermiddag när jag sovit klart! Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

MEN JAG VET

2009-10-25 @ 17:06:22
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0