Break even

Gick ganska bra på skolan ikväll! Jag och Lydia stog för pratande inför alla elever som kom och kolla på programet och jag tycker vi skötte oss bra haha :) Och mycket smoothies dracks det! Fick faktiskt lite ont i magen efter ett tag.

Nu har jag nyss duschat och tänt lite ljus här i lägenheten så det är mysigt. Imorrn åker jag hem till kramfors för det är lov och efter lovet börjar praktiken (ååååååångest!!!) 7 veckor på gladan, ska bli intressant att se hur det går... det är jag och Lydia som ska vara där iaf och det känns jättebra att det är vi två iaf! Sen kommer vi tillbaka dom två sista dagarna i skolan sen är det jullov? Jag har så hemskt mycket skola numera alltså... Så jag flyttar alltså hem till mamma ett bra tag framöver nu! Känns ganska bra ändå, ladda om batterierna, kommer nog må mycket bättre när jag kommer tillbaka till Sollefteå igen sen efter jul och nyår. Och då vet jag att jag faktiskt har ganska mycket skola haha, vårterminens schema ser lite mer fullspäckat ut än vad höstterminens har varit! Eller haha, jag vet att jag överdriver nu det är inte alls fullspäckat, men lite mer är det iaf!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0