At night

Hejsan

Varit en seg dag och jag har inte gjort så mkt, sov ganska länge sen låg jag och såg på vänner tills mamma kom vid halv 5 och hämtade mej, ska ju vara hemma hur länge som helst nu så det var ganska mkt packning som följde med hem! När jag vaknade imorse hade jag även fått ett sms av min chef på viktoriagården att jag skulle ringa henne så jag gjorde det och hon sa att hon hade 3 nattpass om jag vill ta på mej dom, först nu inatt och sen imorrn att och sen söndag natt så jag tog på mej lite jobb, men inte söndag natt! Men så nu har jag nyss duschat och ska klä på mej sen börjar jag jobba klockan 21, ska bli ganska spännande att jobba natt faktikst, första gången jag gör det inatt, ska bli intressant att se hur bra jag kan hålla mej vaken? Sov ju iofs länge idag men har inte kunnat sova nå mer fast jag försökt! Blir nog lättare imorrn!

God natt alla ni då som inte ska jobba natt, vi hörs imorrn efter 3-4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0