You´re the storm

Hej

Gårdagen vart helt klart lyckad!! Hade faktiskt skitkul, jag och Anna lyckades bli polare med Robins band, dom var helsköna haha, men roligast var att en av dom var från yttermalung!!! Där jag har hur mycket släkt som helst och spenderade alla mina sommrar och lov när jag var liten, inte lika ofta numera dock. Liksom yttermalung vad är chansen? den som varit i yttermalung vet vad jag menar, jag älskar yttermalung men det är ju bara för att jag har så många bra barndomsminnen därifrån, men ska man se det utifrån så är det en ganska dösdömd by haha. Han kände tillochmed mina tremänningar, liten värld!

Det vart en riktigt lång kväll iaf, jag och anna kom på valvet alles för tidigt men det gick ju ändå, vart ju mer drag ju mer klockan blev. Och en sen natt blev det! Vi var hemma vid 4-5 nånting och jag lovar att min säng aldrig varit skönare än då! Slänger upp lite bilder från gårdagen, dom flesta har jag tagit av anna då jag själv inte åstadkom särskilt många.


jag, larre och roger (roger var han från malung haha!)

såhär såg jag ut

larre och jag

bästa anna och jag :)

och förköp hade vi haha

mina kusiner frida och sara som vi förfestade hos :)

kvällen fick tummen upp av mej och anna!!


Och imorrn börjar ännu en apu-vecka på gladan, har bara 3 veckor kvar nu av 7, det har gått sjukt fort så dom 3 som är kvar är nog inget att oroa sej för! Och den här veckan ser jag faktiskt fram emot har mkt roligt framför mej! Imorrn kommer Lydia och vi ska sätta i mitt löshår som kom i fredags, äntligen blir jag långhårig! På tisdag är det MANGE som gäller ;) Jag och Malin ska till härnösand och se på Magnus Carlssons julshow hoho. Sen på fredag är jag ledig från gladan och ska åka och julhandla med mamma och Linnéa på birsta!

Men nu säger jag godnatt ska lägga mej och se på supernatural eller nått! Hare bra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0