Vaccin, bra eller dåligt?

Hejsan!

Allt bra med alla? Var nån dag sen jag skrev nu, inte så pass länge så Anna kan klaga på mej men så pass att jag glömt vad som hänt haha!

Haha vafan, tittade nu, jag skrev ju igår?!  Medans jag fortfarande var i Ullånger! Sen for jag ju som sagt till Mamma i kramfors, då var jag på sjukt dåligt humör så gick ut och gick i en och en halv timme med Black Sabbath, Ozzy Osbourne, AC/DC mm på högsta volym i hörlurarna, jävligt skönt, funkar bra för mej haha! Medans jag var ute och gick ringde mamma, vi har pratat mycket om svininfluensan och vare sej man ska eller inte ska ta det där vaccinet, men då hade mamma pratat med nåra från sitt jobb eller nått som sagt att jag var i en riskgrupp eftersom jag har en leverbrist, så mamma ville att jag skulle gå och ta den där sprutan så jag gjorde det :P Den kändes inte att ta, så jag tänkte jaha, det var ju inte så svårt haha! Har ju hört en del som fått så ont och så, men det kom senare ser ni..har så fruktansvärt ont i armen idag! Har haft det sen igår kväll, känner mej lite handikappad! Sen har jag haft feber framochtillbaka och huvudvärk. Inte kul.

Och vad händer i helgen då? Ingen aning, förmodligen blir det en lugn hemmakväll ser det ut som! Men nu ska jag kila, ha det så bra. Puss

Ps. jag har inte tagit en snus sen i onsdags morse, duktig jag! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0