siiiiiiiiiiick

hallå!

det vart ingen praktik för min del idag (inte för lydia heller men hehe) nej det vart vårdcentralen hela förmiddagen. inte för att jag blev nå klokara där hehe har nämligen väldigt tungt att andas och har haft så sen i lördags så mamma tyckte jag skulle till vårdcentralen och förhoppningsvis få nån bricanyl eller nått jag vet inte, har haft såhär förut också så. Men doktorn tyckte annat haha, jag satt alltså och hade svårt att andas och kurade ihop mej för jag frös så för jag har fortfarande feber från och till sen jag vaccinerade mej, men doktorn tyckte att jag skulle gå och simma?? öppna bröstkorgen typ. För att hoppa i en kall pool och simma är ju nått jag känner för när jag har feberfrossa och knappt kan andas! eller?

Jaja, när jag kom hem från vårdcentralen så åt jag och mamma lunch sen gick jag och la mej i soffan och sov till typ halv 6! inte bra, men kommer nog kunna somna ändå sen är trött fan hela tiden! Men nu ska jag se på tv eller nått! hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får gnälla hur mycket du vill för jag älskar dig ändå. Ja umeå kommer ju vara kalas klart vi åker vem orkar ruttna i ullånger/kramfors/solleteå då?



Men älskling jag ska se till att inte december suger jag är inte häller ett fan av julen så vi kan göra nått skoj ist för julen! Typ äta oss fetast på knäck för det är göttemos!!



LOVE <3

2009-11-10 @ 19:29:31
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0