Road to nowhere leads to me

Hejsan!

Har alltså gått ännu en dag på gladan och det går fortfarande bra! Inte hänt så mkt speciellt alls idag faktiskt. Lydia åkte hem vid kvart i 3 för hon hade bilskola idag så hon kommer tillbaka imorrn!

Efter praktiken gick jag till mammas jobb och höll hon sällskap men mest för jag var lat och inte orkade gå hem hehe, sen gick jag på stan och mötte upp Linnéa som skulle köpa foundation, jag tror hon äter upp sina? Sen åkte vi hem när mamma slutade jobba. Nu är jag ny äten och ligger och samlar krafter för att ta tag mitt rum som är i stort behov av städning!!!! Det ska tydligen komma sotare eller nått och titta på öppna spisen imorrn som då råkar vara placerad i mitt rum och som det ser ut nu ser men den inte ens pga alla kläder och en madrass som står i vägen!

Medans jag städar ska jag lyssna på min nya favoritlåt!!! Ozzy Osbourne - Road to nowhere!! Undra om jag nämnde den i förra inlägget också? Men jaja den är så bra att den är värd att nämnas flerar gånger!

Vi hörs sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0