Prommis och pankisar

Hallå! Och förlåt för seg uppdatering, har haft Lydia som inneboende här i veckan och har inte suttit så mycket vid datorn!

Efter praktiken idag så var jag och Lydia ute och gick en sväng och nu håller vi på att steka pannkakor :) Senare ska vi till Anders och Matte och ha ännu en movienight! Och imorrn är det fredag UNDERBART! Och Anna kommer hit och sover över MER UNDERBART hoho :) Haha och jag läste just att hon gästbloggat här, hon är bäst och får mej på så mycket bättre humör :D PUSS OCH MASSA KÄRLEK HENNE! Och Malin ofcourse :) Men hon kunde inte komma imorrn för hon ska på bio :/ Men nästa helg så ska vi 3 på bio, och inte vilken bio som helst vet ni!! New moooooooooon hoho :) Fan vad jag och Anna har längtat efter den här filmen! Sen typ 169 dagar tillbaka haha ;)

Sen på lördag blir det 40års kalas för mej mamma och Linnéa ska också bli roligt :) Känner mej lite gladare nu faktikst, vet inte vad som gjort att det vänt? Kanske Annas fina inlägg :)

Men nu ska vi äta dom goda pannkakorna! Vi höres imorrn! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror absolut på att det var mitt inlägg som gjorde dig gladare honey! ÅÅÅH vi ska ha så mys i morgon. och vetu hihih NEW MOOON närmar sig ju mer och mer för varje dag nu:) kommer bli lovely!!!<3

2009-11-12 @ 18:57:00
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0