Only for you, Anna!

Ja hejsan :)

Haha ser att Anna har varit här och skrivit igen så jag väl skriver väl ett inlägg nu så hon blir tyst ett tag ;) Eller ja, jag ska väl försöka blogga lite mer hela tiden haha!

Idag har jag ju iaf som Anna informerat er om börjat min praktik på Gladan, ska vara där SJU HELA VECKOR, känns helt sjukt länge alltså :S Och visst det var helt okej där och det har gått jättebra idag känns bara så jävla drygt att vi ska vara där så länge!

Men nu är Lydia här iaf hon kommer bo hos mej lite titt som tätt nu när vi har praktiken här i kramfors, hon är med mej på gladan vilket gör det hela mkt lättare :) Ikväll ska vi till Anders och titta på Baksmällan med han och Matte, tror Anton i min klass som också gör sin praktik i kramfors fast på kramm också ska vara med! Så så ser min kväll ut :) Lovar att jag bloggar mer imorrn haha!

Pusspuss


Ses snart min kära??

Kommentarer
Postat av: Anna

KLART VI GÖÖÖR :)

2009-11-02 @ 18:50:25
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0