New Moon

Hejsan!

Praktiken gick bra idag igen, efter gick jag och Lydia en sväng på stan och tittade runt innan hon skulle till bussen. Sen gick jag på mammas jobb och åkte bil hem med henne idag igen haha, fast hann bara hem till mamma i typ 5 min sen tog jag bussen till Ullånger till pappa där jag befinner mej nu :P Har nyss fått i mej lite mat ska snart lägga mej och se på Supernatural tror jag!

Men btw, New moon biljetterna släpptes idag!!!!!!! Fyfan vad skönt!!! Jag och Anna har letat som idioter för vi har trott att dom gått att beställa tidigare, men hur dum var inte vi då? Vi hade ju skrivit in på SF Bios hemsida att vi ville att dom skulle skicka sms när biljetterna släpptes!!! Haha så dumt. Men nu är dom iaf beställda, Anna har beställt åt henne mej och Malin :) Kommer bli kung!!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Nej det kommer bli NAAAJS! fan vad ful Jacob är på bilden HAHAHAHAHAH VILKEN GAY

2009-11-04 @ 19:20:07
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0