Lay down

Kom nyss hem till mamma från ullånger! Var skönt att träffa tjejerna igen :) vi åkte först till malin och åt toast och snacka massa tjejsnack sen skjutsade vi hem anna när vi skulle äta sen låg vi bara och såg på tv hela kvällen, skönt!

Men nu är jag som sagt hemma igen, har lite jag vet inte andnöd? andsvårigheter? lite jobbigt och ger mej lite smått panik nu och då men det går väl över snart. Imorrn är det iaf praktik igen och jag vill inte. Vill ingenting. Är så jävla less nu och allt går bara åt helvete så varför göra nånting? Äh vad negativ jag är nu. Men ja, jag är ju det? piss.

Nu ska jag lägga mej och se på two and a half men och supernatural. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0