Jag hatar dagen efter

Hej!

Shit idag är det inte roligt att leva!! Usch mår inte bra alls alltså, har legat i sängen hela dagen och sett på supernatural vilken hade varit ganska skönt om det inte vore så att jag varit rädd för att spy så fort jag rört på mej! Nu är det iaf mycket bättre har ätit middag och så. Ska ta och koka lite te nu och lägga mej till rätta i sängen igen :) Men gårdagen var iaf jättekul! Och jag sjöng en massa kareoke hahah det trodde jag inte...

Orkar inte skriva nå mer nu och förmodligen inte senare idag heller haha, så vi hörs imorrn! Puss



Linnea jag och mamma innan kalas



systeryster och jag

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad söta ni är :) Jag saknar dig, Ida! <3

2009-11-15 @ 17:12:34
URL: http://barakam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0