Back on track

Hejsan! Haft ett litet break härifrån, vilket jag inte har allt för sällan men ändå haha!

Har ändå inte så mycket att berätta numera, alla dagar ser som likadana ut nu under praktiken :P Mitt löshår som jag beställde i början av veckan kom idag iaf så jag har hämtat ut det, yey! Lydia ska sätta i det i början av nästa vecka :)

Och jag har gått och blivit sjuk, var fan kom det ifrån?? Hemskt irriterande och jobbigt... har haft bergochdahlbane feber sen igår eftermiddag och en hemsk hosta och det kom verkligen från ingenstans!! Skulle egentligen gå och vaccinera mej mot svinisen för andra gången idag men det får man ju inte göra när man har feber så icke. Och jag och Anna har ju tänkt gå ut imorrn haha egentligen är vi ganska dumma, jag är sjuk och Anna är bakfyllesjuk? eller nått haha sen i onsdags när hon hade 200dagars så ingen av oss är ett dugg taggade men vi ska då envisas med att åka ändå. Så ja det blir nog sollefteå imorrn! Men vi hörs mer imorrn vi kanske är mer taggade då? :) Puss påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0