Livet leker :)

Klockan är nu 1.20 och jag ska upp tidigt imorgon för att gå på skolan och ha nationellaprov i matte, men vet ni vad? Det bryr jag mej inte om :) Sitter bara och tänker på hur bra jag har det just nu!! Jag mår så jävla bra, jag har dom bästa vännerna man kan tänka sej, snart blir det sommarlov och en massa massa kul, livet leker och jag förtjänar det haha! :) Och till helgen är det crousing och då hoppas vi på fint väder människor! För då ska vi ha svinkul :)
Såklart har livet sina uppochned gångar och just nu är det upp upp upp, och det är grymt skönt för det har varit väldigt ned väldigt länge så det här känns helt underbart ju :) och jag tänker inte sitta och oroa mej för att det ska gå ned igen, gör de det så gör det väl de, jag har lärt mej att man tar sej faktiskt upp igen!
Nu ska jag lägga mej och se på vänner igen haha, känner mej lite nördig med det här inlägget men jag låg och tänkte på det och tyckte att det var värt att skriva här! JAG MÅR BRA :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: anna vagberg

you go gril!!!

2009-05-28 @ 16:07:34
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0