Tisdag

Hejsan!

Vi hade restaurangen öppen idag på skolan men det kom inte så mycket folk då vi inte haft praktik och jag tror inte det är så många som vet om att vi öppnat igen :P Men jaja, mer mat till oss då!
När jag slutat kom Malin och tittade lite på skolan haha, för det är ju så mycket att se! Sen for vi ner på konsum och köpte glass :) Sen gick jag till tandläkarn och Malin åkte hem. Efter tandläkarn så mötte jag upp Madde på stan och vi gick och fikade på sebbes, jag tog en marängswiss och te och Madde tog bananasplit och choklad, så nyttiga var vi ;)
Nu sitter jag hos Isak men ska snart ringa Madde och säga att vi ska gå till Mia :P Sen  går jag ju och väntar på att hon med lägenheten ska ringa och säga hur det blir som! Vi håller tummarna på att jag får den!!!!

Ha det så bra :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0