Skidutflykt nästa

God morgon!
Nu är jag redo för dagens skidutflykt allt, påklädd, ätit frukost och packat. Det enda (och typ viktigaste) som saknas är varm choklad!! Jag och Robin gick ju på hemköp igår och jag tänkte när jag gick hemifrån att jag MÅSTE komma ihåg att köpa mjölk så jag kunde göra varm choklad nu på morgonen och vad kommer jag hem med då? Ett äpple, två bananer, två risifrutti och en ramlösa, smart Ida! Så nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 6.55 då ska jag springa ner på OK precis när dom öppnar, för jag hoppas iaf att dom öppnar 7 annars dör jag ju, för att köpa mjölk sen springa tillbaka hem för att göra varm choklad på en kvart, det borde väl gå? Man vet ju aldrig med mej.. Sen måste jag iaf gå till bussen, påklädd som fan och med en ryggsäck, en påse och en stor fullpackad bag. Jag kommer ju vara slut innan jag ens kommit till skolan :P

Och hörni, kom ihåg att hålla tummarna för mej ikväll när jag är och kollar på lägenheten ;) Nu måste jag kila. Puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0