Right round

Hejsan!

Ja vi var ju och bowlade som jag skrev tidigare och jag totalsög! Haha jag var helt värdelös och förlorade med typ 200 poäng mot anna haha och kanske 100 med malin, pinsamt... tur jag inte är en dålig förlorare hähä!

Nu sitter jag och mosar i mej popcorn och kexchoklad och lyssnar på musik! Snart har jag tänkt måla mina naglar också. Sen blir det väl vänner och sängen för imorrn är det minsann jobb igen! Men sista dagen, inte för att det är så jobbigt att jobba på ica det är mer kul haha!

Men lite less är jag nu allt. Jag tänker inte bråka om det en gång till. Men jaja. God natt på er! Imorrn blir skoj med malin och anna at my place ;) sen på lördag blir fest i sollefteå för hela slanten! och taggad är vi! Pusss <3

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

Ida du får bo hos mig varje gång du kmr till ullånger nu. Detta suger:(

2009-03-06 @ 14:23:58
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0