Hemköp

God mat blev det iaf! Kanske det lönar sej att gå hr ändå? ;)

Snart kommer Robin hit med termosen hähä, sen så är han så snäll så han tänker följa mej in på stan till hemköp så jag slipper gå själv :) Jaja, har inge mer att skriva faktiskt. Jo! Jag ringde på en lägenhet idag, ska och titta på den imorrn, det är ju bara det att det är 3 andra som är intresserad av den med och på onsdag bestämmer hon vem som ska få lägenheten, SNÄLLA GUD GÖR SÅ ATT DET BLIR JAG! Jag förtjänar verkligen den tycker jag haha, har fan letat lägenhet sen jag började i sollefteå! Fattar inte varför det har gått så dåligt för mej? Jaja, jag får se till att charma hon imorrn, kanske få hon att tycker lite synd om mej haha! Fast det känns lite som att varför skulle jag få den för? :P Men jaja, det är bara att hoppas!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Robin

Väldigt roligt att se dig igen Ida :) Saknar den tiden då vi träffades jämt, men vi får ses något mer snart :D <3 kram

2009-03-09 @ 23:07:24
URL: http://se/robili
Postat av: poro

Klart du förjänar den ;) Då få en väl försöka pallra se ner till du se få du ordna me en tjejja åt jag ;) haha

2009-03-10 @ 00:36:41
URL: http://poro.blogg.se/
Postat av: IDA

Robin: Ja det var det verkligen :) Samma här, så det får vi ändra på! :) kram <3



Johnny: Tack snälla du ;) Jamen självklart :D

2009-03-10 @ 06:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0