Förlåt

Ja, förlåt för riktigt dålig uppdatering!! Men jag har fortfarande inte fått nått internet till lägenheten än utan jag får det på måndag, så det har ju varit lite svårt att skriva ;p Men nu tänkte jag iaf uppdatera lite snabbt om min vecka;

måndags; eh,.. jag kommer inte ihåg vad jag gjorde faktiskt, jo jag tror det var då Lydia, Sara, Erika, Heke och Anton kom och spelade monopol hos mej ;)

tisdags; pappa kom med lite mer möbler, bla soffa och soffbord, och hjälpte mej sätta upp lite grejer på väggarna. Senare på kvällen kom Malin och höll mej sällskap :)

onsdags; jag och Lydia gick och dansade zumba, det är så sjukt kul!! :) sen skulle vi egentligen hitta på nått med anton henke och anna men vi var så trött efter dansen att vi gick hem var för sej och jag skrev till dom andra att komma en annan dag men då gick det typ 5 min så knackade det på dörren, då var det henke och anton som kom ändå haha ;P dom satt mest bara i min soffa och pratade medans jag färgade håret och fixade och donade.

torsdags; jag hade en till körlektion och jag var hur duktig som helst ;) det var skitkul! Jag längtas verkligen tills jag får ta körkortet! Sen åkte jag på skolan och hade två matte lektioner på rad, hade prov och tro det eller ej men jag fick MVG- hur nu tusan det gick till som?! Jag som inte tyckte att jag fattade någonting! Jaja. Sen åkte jag Lydia Mia och Jocke ner på stan och fikade på lilla café sedan tog jag och Lydia bussen till kramfors för där skulle minsann Malin och Erika ge oss ansiktsbehandlig, grymt skönt alltså! hehe och ja.. jag råkade somna.... och snarka!! HE HE HE. Sedan gick vi och fikade på bakfickan, sedan vidare till dollar store där jag handlade lite grejer till lägenheten :) När vi kom tillbaka till sollefteå gick jag och Lydia på spinning vilket var SJUKT jobbigt och jag tänkte att jag skulle vara död idag, inte ta mej ur sängen, men vet ni jag har ingen träningsvärk alls! hur gick det till som?!

Nu sitter jag i datasalen och ska egentligen göra lite bilteori men som vanligt gör jag en massa annat! Kvart i 3 åker jag med bussen hem till ullånger iaf, ska övningsköra lite och så :) annars vet jag inte alls vad jag ska göra mer i helgen! Får se vad som händer :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0