Dinner for two

Hejsan!

Skola idag då, första dagen efter 5 veckor, kändes lite konstigt faktikst! Men det vart en mjukstart för vi hade bara två lektioner. Sen gick jag, Lydia och Mia ner på stan och fikade med Jocke, eller ja, jag och Lydia kollade på när Mia och Jocke fikade, sen gick vi och kollade lite på stan tills AnnaCarin och Erika kom, då gick vi och fikade igen och då fikade även jag och Lydia :P Hemsk gott och trevligt var det ;) Sen skjutsade Anna hem mej Lydia, Mia och Erika till Mia där Lydia satte i löshår på Mia, hann inte se resultatet för jag var tvungen att springa till bussen men det vart säkert fint :)

Nu sitter jag hemma hos mamma i kramfors och håller på att laga mat till mej och Linnéa, hoppas det blir gott :P Sen ska jag upp till Robin och låna en termos och säga hej till han vilket inte händer allt för ofta. Sen ska jag handla lite gotta till morgondagen, ska nämligen på skidutflykt med klassen, kommer bli intressant haha ;) Men hare så bra hörni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0