CV

Hallå!
Ja jag ska bli lite bättre på att blogga.. nu har jag ju fått internet till lägenheten och allt! Så snart kommer det upp lite bilder på den med :)
Nu sitter jag iaf på skolan fast jag kl. 11, men efter lunchen gick jag till bilskolan och hade körlektion och då bad jag att få kliva av på skolan efter för jag har lite grejer att göra, bla annat en cv som jag just gjorde klar, jag ringde nämligen runt efter sommarjobb imorse, jag ringde OKQ8, Hemköp och Konsum i Kramfors och alla ville att jag skulle komma in med ett cv så då var det ju bara till att göra ett.
Sen har jag ju ett arbete som Gunhild vill ha in imorrn med, hoppas jag hinner bli klar!

Nu ska jag fortsätt arbeta sen ska jag gå hem! Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0