Ida här

Haha ja jag ser ju att Anna har varit här och gästbloggat, borde väl förstått det när hon undrade vad jag hade för lösenord hit ;) Men iaf, jag ska försöka bli bättre på att blogga! Nu tar ju jobbet upp mycket tid och så fort jag är ledig är jag ju med Anna och Malin men jag ska försöka!

För tillfället är jag hemma hos pappa men det är bara jag och Linnéa här, vi håller på att laga mat, kroketter, kyckling och sötsur sås haha, lite konstigt blandning hörde jag nu men skit samma det blir säkert gott! Efter maten ringer jag Annapanna och ber hon komma och hämta mej och vad vi ska göra ja det kan ni ju läsa i inlägget nedanför haha det var så jag fick veta det iaf! ;) Vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0