Hos Anna

Sitter pa ett engelskt tangentbord bara sa ni vet, har alltsa inte a,a, o med prickar haha! Men iallafall, nar jag kom till Anna idag la vi oss och sag pa gamla Eva och Adam, sa kul haha, nastan pinsamt att titta pa! Sen fick vi trakigt sa vi plus linn och cissi akte till ovik for cissi skulle kopa en bergsprangare haha! Och hon hittade en.

Sen for jag och anna hem och gjorde pannkakor som vi at framfor tvn nar vi sag pa allsang pa skansen haha jag har aldrig sett pa det nagon annan sommar, den har sommaren har jag varit med anna 3 tisdagar i rad och alltsa blivit tvungen att se det men det ar faktikst helt okej att titta pa! Sen har vi legat i linns sang och diskuterat livet haahha anna vet vad jag menar! Nu star hon i duschen och sjunger hogt, jag hor hon haha, gulligt!

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

HAHAHHAHAH men sopa ja jag sjunger i duchen vadåra;)? du kan ju ändra till svenska här lover girl

2009-07-16 @ 00:20:01
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0