Anna gästbloggar!

Hejsan!

Som ni vet är Ida verklien KASS på att blogga, jag tjarat på henne dagligen(nästan iallafall) att hon ska börja men hon tar aldrig tag i det. Sedan hon bloggade sist har hon/vi hunnit med mycket, Studenten har varit massvis med fester Stadsfesten hamnfesten  midsommar  ida har fyllt 18!:D Gatufesten som gick av stapeln i helgen och hur mycket annat skoj som helst. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja?

Men i sommar har iallafall Ida flyttat in till mig, är här praktiskt taget all hennes lediga tid. Hon fick jobb på Viktoria gården i kramfors det är ett ålderdomshem, så hon svek mig hahah! Så när hon inte jobbar är hon här så leker vi och hittar på massa skoj , Med Malin också såklart!

Ida kommer hit till mig idag och stannar väl tills i morgon  tror jag för hon jobbar på torsdag, vi ska mysa se film och ha det gött ikväll jag bakar nu så det blir nybakade bullar och sommarsaft ikväll till allsång på skansen iallafall. Nu ska jag kila och städa upp lite på rummet lär ändå se ut som ett bombned slag när ida åker i morogn .


Men jag älskar henne mycket ändå:)

Puss och Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0