Sollefteå

När jag kom hem från Emma idag var det bara att skynda sej att packa ihop och slänga i sej lite mat för att sedan åka till busstationen och hoppa på bussen till Sollefteå. Har inte gjort så mycket sen jag kom hit, eller jag har faktiskt varit ute på en till promenad, gick broarna runt, jag är duktig jag!
Nu sitter jag och Isak och tittar på Beck - Advokaten, jag trodde jag hade sett alla Beckfilmer men jag vet inte om jag har sett den här eller inte, känner bara igen vissa snuttar!

Men nu ska jag hoppa i duschen och sen ställa väckarn för imorrn börjar minsann praktiken igen, kl 8 på morgonen, inte så kul! Men bara en vecka kvar nu, och nog ska jag och Lydia kunna stå ut det! :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jävlar Ida!!! En till prommis efter våran långa? :O haha

2009-02-23 @ 11:50:17
URL: http://ejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0