Julkvällen

Hallå!

Nu är det gjort, frukostest n, luchen, Kalle Anka, middagen och julklappsutdelningen! Har faktiskt haft en trevlig dag fast jag inte ens vill ha julafton.

Är jättenöjd med mina julklappar iaf :) Fick dom tre första twilight böckerna på engelska (den fjärde fanns inte) och Twilight bakom kulisserna där hon som skapat filmerna skriver om hur hon gjort och vad hon tänkte på när hon spelade in filmen, skitkul!



fick även ett armband, en börs, en parfym (christina augilera by night) en temugg, pengar och lite annat smått!

Nu är det inte mycket kvar av kvällen och jag har väl inget planerat heller så det blir väl kanske film eller nått tills jag ska sova! Imorrn blir det fest.

God kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0